The Corporate Sponsorship Toolkit, Second Edition

Using sponsorship to help people fall in love with your brand


Engels
(0 recensies)
The Corporate Sponsorship Toolkit, Second Edition, Kim Skildum-Reid - Paperback - 9781921097058
Specificaties
Alle specificaties Minder specificaties
Categorieën
ALLE CATEGORIEËN MINDER CATEGORIEËN
Thema’s
Alle thema's Minder thema's
Recensies
-
Nog geen recensies. Wees de eerste!
Als alles gedoofd is
Verschijnt 16 oktober

Als alles gedoofd is

Als haar broer smoorverliefd wordt, maakt ze zich zorgen: alleen zij weet wie hij écht is...

Het nieuwe boek van Mathijs Deen
Nu verkrijgbaar

Het nieuwe boek van Mathijs Deen

Gras: een prachtige literaire roman over familiebanden en het verstrijken van tijd

Obsessed
Verschijnt 21 oktober

Obsessed

Het nieuwe boek van Mel Wallis de Vries. Wie overleeft dit mysterieuze spel?

window.addEventListener('load', function () { let carousel_11118691_object = new Carousel('carousel_11118691', 1, 3); })

Hostname: pro-mbooks3