Vergleichende Werbung

Theoretischer Bezugsrahmen Und Empirische Untersuchung Zur Werbewirkung


Duits
(0 recensies)
Vergleichende Werbung, Angelika Wiltinger - Paperback - 9783824477197
Samenvatting
Lees Samenvatting Minder Samenvatting
Specificaties
Alle specificaties Minder specificaties
Thema’s
Alle thema's Minder thema's
Recensies
-
Nog geen recensies. Wees de eerste!
Vanaf nu verkrijgbaar

Het nieuwe boek van Isabel Allende

In deze nieuwe betoverende historische roman van de internationale bestsellerauteur van Violeta en De wind kent mijn naam reist een jonge schrijfster naar Zuid-Amerika om de waarheid over haar vader – en zichzelf – te ontdekken.

Vanaf nu verkrijgbaar

Het nieuwe boek van Isabel Allende

In deze nieuwe betoverende historische roman van de internationale bestsellerauteur van Violeta en De wind kent mijn naam reist een jonge schrijfster naar Zuid-Amerika om de waarheid over haar vader – en zichzelf – te ontdekken.

Hostname: pro-mbooks3